Hoe moet ik de jaaropgave van uitkering, terug vragen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap de vraag niet, je krijgt je jaaropgave meestal vanzelf. Of bedoel je hoe je aangifte kan doen bij de belasting dienst?
Amadea
12 jaar geleden
Toevallig heb ik mijn jaaropgave eergisteren van het UWV ontvangen, dus jij krijgt 'm vast ook binnenkort.

Antwoorden (3)

Het uwv stuurt die naar je op voor maart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u DIGID heeft kunt u uw jaropgave 2011 inzien. Inloggen via mijnUWV. De jaaropgaven van de laatste 5 jaren zijn beschikbaar.
fisbel
12 jaar geleden
Hoezo wil je de jaaropgave van je uitkering terugvragen? Bedoel je dat je hem kwijt bent? Deze jaaropgave heb je als het goed is pas geleden ontvangen en die wordt helaas maar één keer verstrekt. Het is belangrijk om die goed te bewaren, want diverse instanties vragen je om een kopietje van al je inkomsten van het afgelopen jaar. Als je je jaaropgave 2011 kwijt bent, dan kan je hem via je DiGiD wel weer opvragen en misschien lukt het je dan om daar een printje van te maken. Maar het blijft een feit dat je altijd de originele jaaropgave goed moet bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jaaropgaven van het uwv zijn nog niet verstuurd.
fisbel
12 jaar geleden
De digitale versie is wel beschikbaar